Tóm tắt:
This article pay research attention to the local tourism destinations in Vietnam based on example of Ho Chi Minh City. The need to attract domestic visitors is particularly important in the time of Covid-19 pandemic while we have seen a significant decrease of international visitors coming to all the national tourist sites. This is the right moment for Vietnamese tourism companies to assess and enhance domestic customer satisfaction to offset the reduced income from foreign guests.
Tác giả: Nguyen Hoang Tien, Nguyen Thi Hong Dung, Tran Thi Thuy Trang, Pham Bich Ngoc
Từ khóa: Customer Satisfaction, Tourism Destination, Ho Chi Minh City
Tạp chí: JPalarch’s Journal Of Archeology Of Egypt/Egyptology 18(8), 249-268
Chỉ số: ISSN 1567-214x
Link tải: https://archives.palarch.nl/index.php/jae/article/view/8494/7924
SAIGON INTERNATIONAL UNIVERSITY (SIU) THAODIEN CAMPUS
Lewis Hall: 8C Tống Hữu Định, Phường Thảo Điền, TP.Thủ Đức, TPHCM, Việt Nam
Eliot Hall: 7, 9 Tống Hữu Định, Phường Thảo Điền, TP.Thủ Đức, TPHCM, Việt Nam
McCarthy Hall: 10 Tống Hữu Định, Phường Thảo Điền, TP.Thủ Đức, TPHCM, Việt Nam
Fleming Hall: 16 Tống Hữu Định, Phường Thảo Điền, TP.Thủ Đức, TPHCM, Việt Nam
Đông A Hall: 18 Tống Hữu Định, Phường Thảo Điền, TP.Thủ Đức, TPHCM, Việt Nam
SIU GRADUATE SCHOOL
11 Tống Hữu Định, Phường Thảo Điền, TP.Thủ Đức, TPHCM, Việt Nam
226A Pasteur, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, TPHCM, Việt Nam
Hotline: 0933180765; 0985610648
Tel: 028.36203932 (ext. 200)
Email: siug@siu.edu.vn